Класними керівниками Мосорко Г.М. та Цимбаленко А.К. з метою розширення знань про професії, значення кожної професії в житті людей для учнів 7 і 8 класів було проведено ситуаційно-рольову гру «Усі професії хороші, усі професії потрібні». Під час заняття діти слухали оповідання «Яка ж професія найкраща?» і дійшли висновку, що всі професії важливі, відгадували загадки про професії, класифікували за напрямами «Людина – природа», «Людина – людина», «Людина – техніка», «Людина – художній образ», «Людина – знакова система», визначали фактори, що обумовлюють вибір людиною тієї або іншої професії «Хочу, можу, треба», «Сім кроків до зваженого рішення», опрацювали помилки при виборі професії, знайомилися із назвами сучасних професій – «ресепшионіст». «мерчендайзер», «блогер», «бариста», пограли в ігри «Кому що потрібно для роботи?», змагалися в написанні назв професій, що закінчуються останнім складом «…кар».
Завдяки такій профорієнтаційній роботі та допомозі вчителів підлітки виявляють свої індивідуальні схильності, уподобання, можливості, вміння зіставити їх їз вимогами тієї професії, до якої вони мають інтерес і нахили, щоб прийняти правильне рішення про свою придатність до професійної діяльності.